Com podem organitzar eficaçment la nostra oficina tècnica?
Descripció: Els continguts d'aquesta jornada seran els següents:

- Accés ràpid, fàcil i controlat a les nostres dades.
- Reducció del temps d'accés a la informació per part dels usuaris i caps de projecte.
- Control d'accessos (qui? com? quan?)
- Visualització gràfica de l'estat dels projectes.
- Control de dades CAD (2D i 3D) i integració amb eines ofimàtiques (Office, Outlook, PDF, JPG, entre d'altres).
A més, es presentarà la solució PLM, Windchill Product Point, i s'explicarà el procés d'implementació de l'eina: ràpid, accessible i de baix cost.
Aquesta sessió està orientada a caps d'oficina tècnica, product/project managers i responsables de Qualitat.

Programa:
17.00 - 17.10 h. Recepció i entrega de la documentació.
17.10 - 17.20 h. Presentació de la companyia (ICC).
17.20 - 17.30 h. Cal que ens organitzem millor? Casos d'exemple de problemàtica d'oficina tècnica.
17.30 - 18.00 h. "Organització eficaç d'oficina tècnica", presentació realitzada per Jordi Garcia, enginyer de consultoria PLM del Departament Tècnic d'ICC.
18.00 - 18.15 h. Exemple d'implantació.
18.15 - 18.30 h. Col·loqui i tancament.

(*) El Programa Aparador de l'Enginyer és de caràcter comercial, sense més vinculació per part dels Enginyers Industrials de Catalunya que la cessió d'espais, atès el possible interès de l'activitat per al col·lectiu.
Dates: 29/09/2009
Horari: 17:00 hores
Lloc: A la seu dels EIC, Via Laietana, 39, 5a planta, Barcelona. Cal fer reserva per telèfon al 934 285 426 o bé per correu electrònic a informacion@integralcad.es.